On olemas kaks peamist meetodit kahjustatud rehvide remontimiseks.
Väljaspoolt remonditakse rehvi spetsiaalse “nööri” abil. Selline remont võtab vaid paar minutit aega ja sobib ainult sel juhul, kui rehv on kahjustatud ebaoluliselt (reeglina võib see olla väike auk). Veoautode puhul remont “nööri” abil võib olla vaid ajutiseks lahenduseks, et jõuda remonditöökojani kõikidele nõudmistele vastava kapitaalsema remondi jaoks.
Rehvi remontimiseks seestpoolt paiga või “seene” abil on vaja eemaldada rehvi veljelt, puhastada ära kahjustatud pinda rehvi seestpoolt ning järgides kõigi toimingute järjepidevust “paigata” rehvi seestpoolt. Selline remont võtab tunduvalt kauem aega, kuid rehvi edasise eluiga kestus kahtlemata tasub ära eesmärgi ja vahendid. Sellist remonti soovitavad ka rehvitootjad.